czwartek, 12 stycznia 2012

uhuuu ;D

Siemcia :* Jestem pszeszczęśliwa, iż jutro nie mam lekcji :D + przepada nam spr z historii :DD Jutro jedziemy na konkurs jasełek, który wiem że wygramy ( bo bd jedyną drużyną z gim. ;> ) ale nie bd jechać nigdzie dalej, bo to by wypadło w niedziele, a pani od religii powiedziała że nie bd zarywała niedzieli, z czego się bardzo ucieszyłam, bo też nie mam zamiaru zarywać niedzieli ;D Drugim powodem, który przyczynił się do mojego humoru jest fakt, że dostałam maxa ze spr z Pitagorasa ;) Gemba mi się śmieje także namyśl, że w sobote jade do Klauduni mojej :** Napisała bym coś, ale to bd zbyt wulgarne xd Klaudia wie o co chodzi ;P
Na yt słychałam kilka remixów i macie tutaj najfajnieszy wg mnie ;D

1 komentarz:

  1. Hej:D
    Super blog...Zapraszam do obserwowania mojego:d
    Pozdrawiam;*Ja już Cię obserwóje:*

    OdpowiedzUsuń