piątek, 27 stycznia 2012

pamiętniki z wakacji xd

Siemka. ; ) W szkole nic się ciekawego nie działo, oprócz tego, że p. Wojtek nie pozwolił puszczać muzyki na przerwie xd później na lekcji p. H.  nie wiem o co chodziło, nie uważałam na początku, ale usłyszałam coś takiego 'sadzić, palić, zalegalizować' później OPR na historii za uśmiechy, bo miałam pomazaną książkę i Klaudia napisała : BRUDASS ! i mnie zaczepiała i gilgotała . moja odp na pytanie nauczyciela :
- co was tak śmieszy dziewczęta ? może pośmiejemy się w wami ?
- nie nic, ja tylko mam jakieś ciapki na książce xd hahaha
- aaa, rozumiem, ciekawe grafiti ; D < nie wiem ci miał na myśli mówiąc to.. xd >
zrobiłam sobie ogródek w ksiażce od anglika, jutro wam pokarze, jak bd mi sie chciało, bo ide do Miśki na ur. Bd dżampra na całego. hahahahahaa ;D
+ Bd w gazecie u Anki xd w rubryce pt. Pamietniki z wakacji.. xd Gorące lato w Loret de mar  < czy jak to się tam pisze >
No to ja kończe i ide obejrzeć sb jakiś odcinek pamietników z wakacji. Bajo : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz