poniedziałek, 23 stycznia 2012

Tararirarira koń rafau xd

Heloł ewrybody <3 dzisiaj było cudnie, mimo tego, że to pierwszy dzień tygodnia. dużżooo się działo:
a) poznałam konia Rafała xd)
b) nieźle poszedł mi spr. z anglika (chyba) ;)
c) z Kingą byłyśmy obgadywanie przez sprzątaczki . huehue xd
d) wuef mieliśmy całkiem całkiem, było by lepiej gdybyśmy nie musiały zakładać żarówiastych spoconych kamizelek ;>
e) wychodzi mi 5 z WOS'u :d
f) mój serialek 'Julia' się rozkręca ;D
g) nie było 2day niemieckiego i wychowawczej, bo pani pojechała na wycieczke z 1a xd < nie bd niemieckiego przez calusieńki tydzień ;D >
h) no i musze sie przyznać że zawaliłam kartkówkę z matmy ; /
i) należe do 6 os. mafii :D
j) załamuje się jak myśle, że musze zmarnować 28 h i 20 min na wysłuchanie audiobooka Krzyżaków, o tyle dobrze, że bd ich słuchać, a nie czytać ! nie nawidze czytać ; / !

Macie jeszcze tutaj stare foto z mikołajek z Sandzią, która pojechała na wycieczką i z Justynką <3 (w szkole nie umyte lustro , bo pszątaczki sie obijają xd )
+ mój i Klaudii odcinek konia Rafaua :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz