piątek, 20 stycznia 2012

It's Friday, Friday ! ; )

Hejcia :* Dawno nie pisałam, bo mi sie nie chciało. Ale nic sie praktycznie nie działo w ciągu tych kilku dni ; D Miałam napisać już wczoraj, ale zapomniałam hasła, jak chciałam wczoraj naprawić to coś tam sie nie chciało, ale ważne że już działa : ) Jutro przyjedzie Klaudia, będziemy robić gazetę na polski, zamówimy sobie pizze, upichcimy coś ;D Jak macie jakieś pomysły, jak może nasza gazeta wyglądać, jaki mieć tytuł, co możemy w niej napisać, to napiszcie w komentarzach, będę bardzo wdzięczna, z góry dziękuje ; ) Ogólnie to ja z Klaudią lubimy gotować i coś o gotowaniu ta gazeta mogłaby być, ale my chcemy żeby dużżo tematów było w naszej gazetce ; >
2day nie będzie żadnych fotek, ani nic, bo nic nie mam narazie, ale może jutro coś bd :D
See U :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz