wtorek, 14 lutego 2012

Zakupki ;)

Hejo ;* wczoraj wieczorem oglądałam taki bezsensowny film, że to jakaś masakra. KIDNAPER --> nie polecam.
No a dzisiaj byłam z rodzicami na zakupach ;D kupiłam sobie kilka rzeczy, ale najbardziej spodobała mi sie ta bluzka :
No i kupiłam sobie takie gruuuube czerwone skarpetki i już nie będą mi marzły paluszki xd no i takie zakolanówki z pomponami ; 3
Dzisiaj planuje pójść szybko spać, bo później śpie pół dnia i nie chce mi się ruszać dupy z łóżka. kocham moje łóżko <3
Był taki spokój jak moje siostry były u babci.. dzisiaj wróciły. a mogły posiedzieć tam jeszcze trochę xd ale i tak je kochaam <3
Aktualnie pije ciepłe kakałko, wcinam żelki i przegryzam chipsy paprykowe, wiem, nie najlepsze połączenie, ale nie jest źle xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz