poniedziałek, 13 lutego 2012

FERIEEEEEEEEEEE !

Hejciaa ;* Coś ostatnio zaniedbuje mojego bloga, ale postaram się to zmienić ;) Dzisiaj taki nudny dzionek, od rana nic nie robię. Wczoraj DOKŁADNIE posprzątałam mój pokój, normalnie  aż miło siedzieć ; D
Właśnie nadrabiam zaległości w moim serialu xd a w między czasie malowałam paznokcie, które od dawna planowałam zrobić ale jakoś nie było czasu ; >
W sobote byłam u Sandzi na ur. Było suuuper ! Kupiłam jej świeczki z napisem HAPPY BRITHDAY, które ustawiliśmy na torcie i obraz ze statuą wolności ;D a sobie kupiłam żółty lakier do paznokci, żeby zrobić żyrafkę xd
W piątek mieliśmy w szkole disco walentynkowe i dostałam 6 walentynek i jedną taką MEGAA od Kini ; * Dodam fotki, ale zacenzuruje napis xd + jestem zła, bo na kopercie pisało tylko DUPA, a to raczej nie jest przekleństwo, a pani od fizyki nakleiła na to karteczkę ;/ Dostałam też takiego ogromnego lizaka w kształcie serca <3 i pomadke do ust o smaku KOKAKOLOWYM xd lowelowe ;*
+ dzisiaj rano budze się patrze na zegarek 07.13 i se myśle 'przecież dzisiaj poniedziałek. KAROLINA WSTAWAJ SZYBKO do szkoły !', a drugą myślą było ' alee przecież są ferie :) możesz jeszcze spokojnie spać ;)'










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz